325ixturbo Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 heisan har en 86 mod 325.. d jeg lurer på er skal d ikke være 2 følere på denne en ved dynamoen og en ved reimhjulet under vannpumpa? eller er det 88 og nyere som har den følern som er magnetisk, festa med en skrue? med tanke på datasprut kan jeg bruke d glatte triggerhjulet som jeg har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Trigger foran er 88 og nyere med tannet reimhjul. Ved datasprut må du sette på dette fra 88 evt eller bygge tilsvarende. Du har 2 følere på girkassa di. Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ixturbo Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 OK takk for svar fant ut at jeg må bytte. men hvordan vet du at du setter på 88 rett.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode_E30 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 OK takk for svar fant ut at jeg må bytte. men hvordan vet du at du setter på 88 rett.. Det passer nok bare på en måte, står en tapp ut som skal passe i et hakk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts