C0bra Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 M20 svinghjul og startmotor. Svinghjul bør være bra, tillstand på startmotor er ikke så vesentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 har starter hvis det er den store typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Har starter til 2 og 2,5 liter, med garanti Hvilket svinghjul er det du trenger? til aut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Trenge svinghjul til manuell. Skal ha dette på en M50 motor, så er vel lille starteren jeg trenge. Hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Har starter til 2 og 2,5 liter, med garanti Hvilket svinghjul er det du trenger? til aut? Automat har ikke svinghjul! Det finnes vertfall tre forskjellige vekter på m20 svinghjul. Er det et spesielt du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg skal ha dette på M50 motor, og alle skal passe med å maskinere litt. Og det skal lettes uansett, så det er samme for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå