C0bra Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 M20 svinghjul og startmotor. Svinghjul bør være bra, tillstand på startmotor er ikke så vesentlig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwm535i Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 har starter hvis det er den store typen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Har starter til 2 og 2,5 liter, med garanti Hvilket svinghjul er det du trenger? til aut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Trenge svinghjul til manuell. Skal ha dette på en M50 motor, så er vel lille starteren jeg trenge. Hva skal du ha for det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE34 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Har starter til 2 og 2,5 liter, med garanti Hvilket svinghjul er det du trenger? til aut? Automat har ikke svinghjul! Det finnes vertfall tre forskjellige vekter på m20 svinghjul. Er det et spesielt du er ute etter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Jeg skal ha dette på M50 motor, og alle skal passe med å maskinere litt. Og det skal lettes uansett, så det er samme for min del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts