R Andersen Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 "Racing" klossene jeg kjøpte til min bil i fjor fulgte det med en instruksjon på hvordan jeg skulle kjøre inn bremsene. Jeg skulle kjøre vanlig de første km (unngå harde nedbremsinger), og etter det skulle jeg ta ca 5 harde nedbremsinger fra ca 130 km/t til ca 30 km/t. Etter det var bremsene ferdig innkjørt/bremset. Om det gjelder vanlige bremser vet jeg ikke, men vil tro att det er greit å ta det pent de første km uansett.
Storkaren Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Man skal innkjøre bremser... for å herde bremsebelegget, er no på samme måte som forklart over! men du trenger sikkert ikke å kjøre i 130 med vanlige bremser. Hadde vært utrolig morsomt hvis du ble stoppet: "Skulle bare kjøre inn bremsene!"
BMWBenny Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Man skal innkjøre bremser... for å herde bremsebelegget, er no på samme måte som forklart over! men du trenger sikkert ikke å kjøre i 130 med vanlige bremser. Hadde vært utrolig morsomt hvis du ble stoppet: "Skulle bare kjøre inn bremsene!" Hehe veldig troverdig i en fartskontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå