Mboy Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Hei. Bytta stoler i 36en, men trenger de du fester belte i (svart/røde tingen) vet ikke hva det heter. men sikkert beltelås ellerno. Trenger til h/v side forran, noen som har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mboy Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 samma faen om det er fra baksete eller framsete. må bare ha de greiene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xcuze Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 jeg har... bare skrik ut et bud.. så sender jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mboy Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 du har pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mboy Posted March 15, 2007 Author Share Posted March 15, 2007 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian88 Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 jeg har også to. er du intrisert så send PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts