Hesleskaug Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Har litt problemer med motoren min. Problemet mitt tror jeg er mer justeringer enn noe alvorlig. Motoren startet fint. Men når man gir gass så "henger" den lissom etter. Virker som den får for lite luft. Prøvd å bytte luftmegdemåler men no luck. Går litt dårlig på tomgang i starten også. Noen som kunne gitt forslag til hva dette kunne vært og hvordan man fikser det? På forhånd takk!
Garasjesalg Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Har du sjekket belgen? Kan være at det er hull i den slik at den suger falsk luft..Ganske vanlig på M20 at den belgen ryker..
Hesleskaug Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Har du sjekket belgen? Kan være at det er hull i den slik at den suger falsk luft..Ganske vanlig på M20 at den belgen ryker.. Hvor sitter den? Hvor kan det kjøpes?
325icab_88 Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 det er den gummislangen mellom lmm og innsug kan prøve å spraye startgass rund den for å sjekke om den er lekk
Hesleskaug Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Ok, takk Kjeksen og 325icab_88!! Noen andre forslag? har ikke testet dette enda, men kan være kjekt å ha en liten checklist når jeg kommer til bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå