babjorn Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 byttet topdekselpakning på BMW 318is å nå kommer det en liten tikke lyd når jeg drar på....har jeg gjort noe feil?? skrude av å byttet å satte den riktig på igjen å den lekker ikke olje,er det noe man må stille på?? dette er snakk om topdekselpakning,den hvor man tar av lokke på toppen å bytter pakningen å ringene der pluggene går. noen tips?? kom etter at jeg byttet den,så prøvde med ny olje å olje filter,men lyden er der enda
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Trenger ikke å være verre enn tikking fra dysene. Har selv litt tikking fra min isbil, men lyden er lokalisert fra dysene. Vil du ha bort tikkingen kan du prøve på en kur av dyserens
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Bytte av toppdekselpakning har ingenting med ventiltikk å gjøre!
babjorn Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 oke takker så mye,var bare litt rart at det kom etter at jeg byttet pakning.har ikke vært noen lyd der før jeg byttet.men da er det heldigvis ikke noe farlige greier takker så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå