Gå til innhold

Forslag til anlegg i e46 coupe


Anbefalte innlegg

Skal bytte ut de originale papp nokia høyttalerene med et skikkelig frontsett, sub og forsterker, komp.settet må være 5,25 til de originale hullene. bak høyttalerene blir tatt ut+ platen som er punktet i seteryggen bak armlenet...

Lurer derfor litt på hva som vil være beste plassering for subkasse? lukket el. portet?

Har ik bestemt meg for noe element enda, men vurderer å gå for en heftig 12" som ik tar for stor plass...

kom med innspill på hva som duger av komponentsett, forsterker, sub.....evt. hva som funker bra sammen, helst til overkommelig pris, da lottoen ikke har tikka inn enda.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å skal styre med det samme selv;)

Smellte inn gamle-basseren fra forrige bilen.. 12" punch med en god forsterker. 19mm mdf plater og riktig str på portet kasse.. Spiller som bare det, men må bygges om litt for utseendet sin del;) vært inne på tanken på å ha en 12" til.. får se hva tiden bringer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet ut høyttalerene framme med et pioneer frontsett og en firekanals forsterker, har også en 12" punch nå forløbig til jeg får et heftig element å en monoblokk på denne, Har også tatt ut høyttalerene bak i hattehyllen for mer luft inn i coupeen + jeg har "hogd" vekk platen bak midtarmlenet, dette ble ikke fint, noen som har gode ideer på hva jeg kan gjøre så det ser fint ut fra innsiden av bilen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...