Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Har altså papirer på effektanlegget mitt, men det er ikke TUV papirer. Må det være TUV godkjent for å få det godkjent av biltilsyn? På papirene står det at det er til 325, men på tysk. Noen som vet hvor på eksosanlegget tallene står? Skal forresten også få godkjent senkesett, felg/dekk, sota hovedlykter, sota baklykter og endring av farge. Dette skal (forhåpentligvis) skje ved Bodø Biltilsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 støyen skal ikkje overskride originalanlegget.. papir må du vel grave fram hos leverandøren.. vi blir faktisk sakte men sikkert TVINGA til å kjøre dønn originale biler.. har sjøl funne ett tilsyn som faktisk ser ann om bilen er sikker! om enn ikke original! har du ikke tuv papir på anlegget ditt er jeg redd du kan få ett problem.. B.t jeg besøker brydde seg ikke med å se på 3"JT anlegget jeg har på volvoen. "var litt lavt" var eneste han sa når han ikke fikk bilen oppå bukken for å sjekke nr på senkesettet! men mannen la seg ned på våte asfalten med lommelykt å sjekka nr. på fjørene! god bil var dommen! cruisa hjem med nytt vognkort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hørtes fornuftig ut! Men jeg har jo disse godkjennings papirene fra sebring, står bare ikke TUV på. Er det da umulig å få godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 godkjent av sebring? eller bare att det passer på 325? B.t SKAL jo ha desse papira sine da.. eller du kan få de til å ta støytest. Noe som oftest går "ad undas".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Godkjent av sebring, står at det er til 325, med nummer og hele pakka.. Bråker egentlig ikke så mye.. Hvor mye turtall måles lyden på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Hallo frode_e30,lurte på om du vet hvor jeg finner en som kaller seg bilbyggeriet her en plass?? vet ikke om det er nick han bruker men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hallo frode_e30,lurte på om du vet hvor jeg finner en som kaller seg bilbyggeriet her en plass?? vet ikke om det er nick han bruker men.. Hei. Han heter nok det. Tenkte du å sende pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Hallo frode_e30,lurte på om du vet hvor jeg finner en som kaller seg bilbyggeriet her en plass?? vet ikke om det er nick han bruker men.. Hei. Han heter nok det. Tenkte du å sende pm? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... lbyggeriet Her er en link til en av trådene hens. Send pm via den du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 orka ikke leite etter spesifikt for årsmodell.. men her ser du hva "norge" forlanger.. http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-1994 ... .html#24-6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Men hvor står man når man måler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 står ingenting om det.. men det spiller forøvrig ingen rolle heller!! B.T skal måle dette.. ikke du. å det er heller ingen garanti for att de har en egnet plass. har vert flere skrekkeksempel på flere Db. forskjell på en å samme bil! men det skal finnes en standard på dette. noen grader utfor bilhjørnet.. så noen meter bak osv osv.. spør bt. de mener de vet hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå