TOO FAST Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 noen her som har bygget om en 318 e36 til 325 her lurer litt ang godkjenning å hvor mye jobb det er lønner det å snakke med biltilsynet ang dette da det er de som skal godkjenne dette til slutt noen som har prøvd har lyst til å bygge en 325 å konvertere men en turbo senere
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 ikke for å leke moderator.. men ta ett søk.. å lag enn skikkelig overskrift
TOO FAST Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 ta et søk sier du. er vel ikke alle som kan alt.
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 oj! ikke missforstå meg jeg bruker å sette meg litt inni hvordan de forskjellige forum virker før jeg melder meg som bruker.. men nok om det! Borte til venstre her <------ ligger det en søkefunksjon. viss du skriver inn f.eks 318 325. så kommer det opp en masse treff om folk som har gjort/vil gjøre det samme som deg. Dette for att forumet ikke skal bli fullt av like poster. Det samme gjelder overskrift på en trådstart. 325 er litt diffust. skriv hva du ønsker hjelp om. Lykke til ! http://www.bimmers.no/search.php
TOO FAST Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 tusen takk var ikke meningen å virke sur men tenker nok for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå