Gå til innhold

Eide De blå apekattene atter en gang..


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, som kanskje noen folk har lest før, så har jeg eid Politiet noen ganger når jeg har blitt stoppet!.

Ja idag skjedde det Igjen.

jeg hadde vært å besøk dama en tur på jobben! hydro texaco i mandal sentrum, får de som ville vite det :P

og skulle kjøre hjem. kjørte ca 100 i 60 sona, da jeg ble vinket inn.

litt veldig sykt nervøs, da jeg trodde det var fartskontroll de hadde, noe det ikke var :D .

en politimann kom fram til bilen min! jeg kjører vinduet ca 10 cm ned! slik at jeg kan høre hva han sier!

Politimannen: Førerkort og Vognkort!

Kim: jeg tar fram sakene og smyger de igjennom toppen av vinduet, kan se han er litt irritert over at jeg ikke har tatt vinduet helt ned!.

men det liker jeg bare hehhee.

Politimann: ja Refleksen kan jeg få se den?

Kim: nei den har jeg ikke skaffet enda.

Politimannen: HMM ja da blir det nok bot ungemann.

Kim: hæ? leser du ikke avisene , ( tror det var det jeg sa ) det skal ikke bli bøtelakt for mangel på refleks vest enda"

Politimannen: for noe tøv! sier han, dette er jobben min og dette vet jeg bedre en deg!

kim: Begynner å bli små sinna på denne Innkompetente apekatten. så jeg tar fram laptopen min kobler den opp til mobilen, og går på statens vegvesen sia. og viser det til han!

politimannen er helt rød i toppen og går bort til sin kollega som også vil lese. jeg holder på å daue av latter inni meg :lol::lol: .

så slipper boten! men så begynner han å syte over at han syns bilen var så sykt lav! ( hadde just satt på gt leppa så bilen er ca 1 cm fra bakken!

Kim: Nei den er sånn den skal være! det stor i vogkortet! så jeg viser han!

politimannen: nå kjører du før jeg klikker!

Kim: hæ? ok så kjørte jeg!

lo som bare faen i bilen hjem!

btw politimannen kjenner meg fra andre saker! om noe moped tyveri! som jeg ble beskylt for :S så sikkert derfor han var så sinna :lol::lol:

måtte bare dele dette med dere, syns det var så morro :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...