Dirty Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Jepp, som kanskje noen folk har lest før, så har jeg eid Politiet noen ganger når jeg har blitt stoppet!. Ja idag skjedde det Igjen. jeg hadde vært å besøk dama en tur på jobben! hydro texaco i mandal sentrum, får de som ville vite det og skulle kjøre hjem. kjørte ca 100 i 60 sona, da jeg ble vinket inn. litt veldig sykt nervøs, da jeg trodde det var fartskontroll de hadde, noe det ikke var . en politimann kom fram til bilen min! jeg kjører vinduet ca 10 cm ned! slik at jeg kan høre hva han sier! Politimannen: Førerkort og Vognkort! Kim: jeg tar fram sakene og smyger de igjennom toppen av vinduet, kan se han er litt irritert over at jeg ikke har tatt vinduet helt ned!. men det liker jeg bare hehhee. Politimann: ja Refleksen kan jeg få se den? Kim: nei den har jeg ikke skaffet enda. Politimannen: HMM ja da blir det nok bot ungemann. Kim: hæ? leser du ikke avisene , ( tror det var det jeg sa ) det skal ikke bli bøtelakt for mangel på refleks vest enda" Politimannen: for noe tøv! sier han, dette er jobben min og dette vet jeg bedre en deg! kim: Begynner å bli små sinna på denne Innkompetente apekatten. så jeg tar fram laptopen min kobler den opp til mobilen, og går på statens vegvesen sia. og viser det til han! politimannen er helt rød i toppen og går bort til sin kollega som også vil lese. jeg holder på å daue av latter inni meg . så slipper boten! men så begynner han å syte over at han syns bilen var så sykt lav! ( hadde just satt på gt leppa så bilen er ca 1 cm fra bakken! Kim: Nei den er sånn den skal være! det stor i vogkortet! så jeg viser han! politimannen: nå kjører du før jeg klikker! Kim: hæ? ok så kjørte jeg! lo som bare faen i bilen hjem! btw politimannen kjenner meg fra andre saker! om noe moped tyveri! som jeg ble beskylt for :S så sikkert derfor han var så sinna måtte bare dele dette med dere, syns det var så morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Minnest da jeg kjørte caprisen min som var flyttegodsimportert.. røde bakblinkers å sidemarkøra osv osv.. vart stoppa opptil flere ganger pr helg.. slitsomt! men alt stod i vognkortet! mange B.T/politifolk som vart sure ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Im loving it... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Nei seriøst... det var innlegg numero HUNDRO *Stolt*... Takk skal dere ha.. bukker og nikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Hehehe så bra Hvem får en politi mann var det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Må kanskje ta meg en tur til Mandal jeg også, å se om jeg blir stoppet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hehehe så bra Hvem får en politi mann var det ?? gidder ikke gå ut med navn! men han har skjegg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Fett! Politiet har alt for lite å finne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Haha. Enda en bekreftelse på politiets inkompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 jævlig bra hehe:P onkel blå ble eid enda an gang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Det er gøy når de driter seg sånn Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Gratulerer med enda en "politiet i Norge er en vits" konstatering Hehehe, måtte ha svidd fælt for den stakkars purk-mannen, som forøvrig hadde skjegg *Applaudere* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Haha! Det er så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Herregud for en barnslig tråd! Vær heller glad for at det ikke var fartskontroll og at du fikk beholde lappen! På en annen side er det jo litt tragisk at det fortsatt er misforståelser rundt disse refleksvestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Det med at det ikke var fartskontroll er han sikkert kjempe glad for, men det faktumet at det er mye misforståelser, er ikke til å komme unna. Barnslig, ja mulig, men er allikavel vitti å høre om slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå