Sagen Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Huttetu.... Pina dyrt med forsikring her i Oslo ja!! Noen som vet om noen som tilbyr rimelig forsikring på en 320ia 95-mod? Er en touring om det skulle bety noe. Med alarm. Er vel ikke noe poeng å kjøre mer enn delkasko på en slik bil? Selv er jeg 29 år, og har 70% bonus 3.år. Forslag tas imot med takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwirc Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 hmm, har gjensidige jeg.. Betaler 450kr måneden for delkasko med gjensidige.. Bmw. e36 318is , 1993 du kan prøve å regne ut sånn ca på www.gjensidige.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Prøv postbanken,eneste du trenger er og opprette en nettbank konto med noen kroner på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagen Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Hmm... Oki, ganske likt den prisen jeg har fått. Reagerte bare på prisnivået. Visste det var dyrere her i Oslo, men ikke SÅ mye dyrere. Betalte 4000 kr for fullkasko på min forrige bil.... (se under) Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Er dyrt i Oslo ja,det må en desverre bare leve med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Meg som student og 30%bonus må betale mye,mye mere for min E46ci.Koster å eie bil i Norge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts