dante12 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 er det noen glupe hoder der ute...??? har nettop kjöpt meg en 525tds -93 og så sluttet kupeviften å fungere mine spørsmål er da: 1. er det en sikring 2 er det et rele som har streiket 3 er det kupeviften som har tatt kveld. hvis det er 1. hvor ligger denne sikringen hvis det er 2. hvor finner jeg dette releet hvis det er 3. hvordan kommer jeg til kupeviften ville bli veldig glad hvis noen kunne svare meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Står litt om vifte til E34 her... http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dante12 Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 takk for ditt svar.. men dette er hvis viften ikke virker på styrke 1.2. og 3. og bare gir full styrke på hakk 4. min vifte virker ikke på noen styrker... så det er nok selve viften som er defekt og må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dante12 Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 håper fremdeles noen kan gi meg de svarene jeg trenger............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå