Gå til innhold

Edit: SLETT


Rukke
 Share

Anbefalte innlegg

Det er med tungt hjerte jeg nå vurderer å selge min 320Ci. Bilen er et prakteksemplar alder tatt i betraktning. Den er proppet med utstyr som m-pakke, sportsskinn, Harman/Kardon lydanlegg, elektrisk solgardin bak, Xenon lykter, varme i seter, regnsensor, cruise control, takluke i glass for å nevne noe. Jeg har 16 stk alufelger, hvor av vinterdekkene har rullet ca 3000km på nye 17" M5 Replica felger(de nye), og sommer dekkene har rullet en sesong, 19" BBS "Motorsport" med 19x8,5 med 235 foran og 19x9,5 med 265 bak. Hjulbuene bak er moderat valset bak av Valsespesialisten. Det sitter justerbart Cobra EVO 1 understell på den, Supersprint eksos fra kat'n og bakover samt et noe dyrere KN-filter.

Bilen har rullet 79.000km og er nylig Eu-godkjent uten anmerkninger. Er selvfølgelig service hefte fra BMW. En tidligere eier. Alltid stått i garasje.

Er som sagt veldig i tvil om jeg vil selge. Legger ut et par bilder her nå. Prisen er jeg veldig usikker på. Har lett litt rundt etter tilsvarende, men det er ikke mange som kan vise til det samme utstyrsnivået. Hadde derfor håpet å få rundt 225.000.

interiret3.th.jpg

bmw320ci99ee4.th.jpg

baktx3.th.jpg

For mer info ta kontakt på thrukk@online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Bilen skal være helt rustfri den. Jeg har ikke sett noe. Jeg ba dem også ta en ekstra titt under når den var på Eu kontroll, de så heller ikke noe under. Bilen stod i oppvarmet garasje før jeg kjøpte den. Forrige eier kjørte kun 10000 km i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Den er i utgangspunktet til salgs, men er veldig usikker. Har ikke lagt den ut på noe salgssted fordi det har vært noen å vurdert den, men det er ikke alle som har penger. Har en annen bil som jeg skal eu-godkjenne nå, hvis det er mye feil på den så kommer jeg nok til å legge BMW'n ut for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...