Gå til innhold

Instrumentpanel til E34 (bilder) GIS BORT


StonesVinyl
 Share

Anbefalte innlegg

Passer alle med stor kjørecomp. fram til 9mnd/-90

Hvordan er det da med tanke på biler uten stor kjørekomputer? Har en trippteller som er gåen på mitt intrumet, 520i 91 mod, uten mulighet for checkcontrol. Altså, men kmstand i hastighetssmåleren.

Er denne jeg skulle ha bytta ut, og når instrumentet StonesVinyl selger her har mulighet for ettermontering av stor kjørekomp også er dette yppelig :D Men fungerer det ikke i min er det bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen din er produsert etter 9/90 er det bortkasta. Du har også sansynligvis det lille el.nettet for og kunne montere inn den store kjørecomp må du minimum bytte det bakere el.nettet i bilen. Det lille el.nettet har blå plugg bakpå spido.

P.S har du prøvd og dra av/ut reset knapen til tripen for og se om den virker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er produsert 9/91. Men vet om det du nevner. Har det lille ledningsnettet, men har et stort liggende. Tripptelleren er sjekket fysisk, og den virker i orden. Den virker en gang i blandt, usikker på hvorfor.

Har egentlig bestemt meg for å bytte over til den typen som StonesVinyl selger her, men at det er så mange forskjeller på instrumentene i e34 gjør det vanskelig. Hørte med koed for en tid tilbake og de sa at i følge ETK ville instrument fra 518, 520, 525td eller 525tds fungere overens med min bil. Det er eneste info jeg sitter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...