stian328i Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg har en slik Motormoro pitbike som er ganske populær om dagen. Mitt spørsmål er om det er noen på forumet som har peiling på hvor jeg kan få tak i deler til den? har ringt alle jeg vet om selv men får bare samme svaret fra alle,å det er at noen andre har tatt over delsalget Dette er av den typen med Normal girkasse,altså 1ned og resten opp. 110ccm firtakt kjøpt hos Erlend jordet racing Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 kan ikke de du kjøpte den av henvise deg til en konkret plass de selger deler etc til den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 har gjort det men da får jeg bare et nytt nr å ringe.osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 har du sjekka motormorro.com? de holdt til her heg bor frem til de gikk konk i fjor kejnner vel noen som selger deler kommer ann på hvor my du gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja her søkt på motormoro AS har ringt oxo men samme visa der. trenger bakfelg og et drev til kickstart ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå