iverseo Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 I belgen mellom luftfilter og innsug er det en del olje. Noen eksperter som vet hva dette kan være, tror toppen begynner å se slutten! Slitt kam og løftere etc! Motoren er en M20B20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
icc Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Olja som er i innsugsbelgen tipper jeg at kommer fra veivhusventilasjon. Sjekk at du ikke har for mye olje på motorn eller at den er gammel og tykk. Lenge siden du byttet kanskje? Overhal motorn, er alltid gøy å gjøre selv Nettopp gjort det på min m20b20. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iverseo Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Motorn egner seg kun til Båtutlegg. Skal strax inn med 3,5, bare eu som står igjen, derfor jeg kjører 2 liter ennå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
336mik Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Utslitt motor med mye gjennomslag. Vet at det ved skjeldene annledninger også kan være problem med litt tett eksos,det vil også gi overtrykk i motoren som gir olje i luftfilter belg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiljeN Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 har samme probleme:) men tett eksos ? jeg har orginal manifoild på min e34 535 så har jeg bare et 2" rør helt bak til et supersport endestykke som kommer fra en 520. kan dette være bra ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts