Nøstbakken Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Har snakka med eigeren av denne bilen.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1393140 .. noken som kan dele litt cab erfaringer med meg.. ser den er kjørt eit stykke , men lurer litt på kvaliteten på caben. lekker det ofte vann inn .. andre erfaringer er og flott Sommeren nærmer seg jo, hadde vore fint med cab da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Når det kommer til lekkasjer er det ofte gummilisten i øvre kant av rammen rundt vinduet som gir problemer, både på e36, samt en del andre modeller fra andre produsenter. Ellers er det jo selvfølgelig mer som kan gå galt, mekanismen til selve taket osv. Allikevel, cab er jo uslåelig om sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Javel bømelulu, bytte til annen type bmw nå??? Først ville jeg gått for en sekser under panseret, er feitere lyd...Hehe Men cab da, hallo ... Er jo bare lekasjer med de. Mine venner som har hatt denne type bil, har alltid vært plaget med vannlekasje, og det mekaniske med åpne/lukke av tak har tullet seg..... Ikke noe å satse på, og ihverfall ikke på vestlandet.Hohohohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå