Gjest Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Vurderer å kjøpe meg en ombygd M5 E34.. Denne er ombygd fra 520i, og dermed går det an å få "billig forsikring" Kan noen utdype reglene her? Hva om jeg forsikrer m5`en som en 520 (det står jo i vognkortet) og totalvraker den senere. Vil jeg da få igjen på kaskoen som en 520 eller som en M5? det er jo dyrere å forsikre en M5.. skjønner ikke helt dette..
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Du må føye til opplysninger om at den er som M5 å regne rent teknisk, og at delene bærer en lik verdi. Vet bla mAZE har erfaring med slikt. Jeg har samlet alle mine kvitteringer i en perm som jeg viser forsikringsselskapet og skriver inn i forsikringa, slik at jeg ikke får igjen listepris om den skulle bli stjålet eller vraket. Jeg har også kompiser med dyre stereoinnstallasjoner som har håndskrevet forsikringskontrakt på alt ustyret i bilen. Her er kvittering nødvendig. Forsikringssummen vil selvsagt gå opp.
ErikS Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Kanskje du blir klokere av å lese denne tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40488&highlight=forsikring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå