Gjest Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Vurderer å kjøpe meg en ombygd M5 E34.. Denne er ombygd fra 520i, og dermed går det an å få "billig forsikring" Kan noen utdype reglene her? Hva om jeg forsikrer m5`en som en 520 (det står jo i vognkortet) og totalvraker den senere. Vil jeg da få igjen på kaskoen som en 520 eller som en M5? det er jo dyrere å forsikre en M5.. skjønner ikke helt dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Du må føye til opplysninger om at den er som M5 å regne rent teknisk, og at delene bærer en lik verdi. Vet bla mAZE har erfaring med slikt. Jeg har samlet alle mine kvitteringer i en perm som jeg viser forsikringsselskapet og skriver inn i forsikringa, slik at jeg ikke får igjen listepris om den skulle bli stjålet eller vraket. Jeg har også kompiser med dyre stereoinnstallasjoner som har håndskrevet forsikringskontrakt på alt ustyret i bilen. Her er kvittering nødvendig. Forsikringssummen vil selvsagt gå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Kanskje du blir klokere av å lese denne tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40488&highlight=forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå