Gjest Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Lurer på hva dere ville gitt for en M5.. totalt ombygd fra 520 90mod.. mye utstyr, klima, skinn etc.. strøken. Km ca 200 000.. 3.6, ombyd på bmw verksted..alt godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Sånne biler ligger vel til salg for rundt 100 000, +/- 10- 20 000kr ut ifra stand og dokumentasjon. Flere til salgs på autodb blandt annet . Greie priser det mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Helt klart noe av det råeste du kan få for en relativt ålreit penge, jeg er i hvertfall kjempe fornøyd! Ga 130`for min...nå ryker jeg på en heftig smell i vinter da, men det er min egen skyld..hehe. Var så mye jeg bare MÅTTE ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Det står mellom Audi S4 og BMW M5... hehe.. begge ligger rundt 100k..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 for guds skyld kjøp ikke audi. kommer bare til og gå i stykker og når den gjør det er det et hælvete for de bila er et sinsykt hælvete og skru på. kjøp hva som helst annet men ikke vag. fine og spreke biler og allt det der men skjer små ting med de hele tia det er drit dyre deler og de er fulle av dårlige patenter som gjør de forferdelige og skru på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 sier bare: audi -> fin når den er NY... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Broderen hadde S4 tidligere, og kan bekrefte at det RÅDYRE deler. Og ja, du vil få dyre reperasjoner. Spes Forhjulsopphenget har en veldigt dårlig patent som slites ut fort, samt drivknutene fremme. Men turbo-motoren er jo morsom viss du liker at det er en del turbo-lagg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Er vel uansett ikke rette forum å stille det spørsmålet hehe Jeg hadde ikke vært i tvil...bakhjulsmorro og 315 sprelske vill-esler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå