///Martin Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Krasjet BMW e34 520 88 mod selges helst som hel bil RASKEST mulig! Se på bilder: mange go deler å hente som motor(250km), hvite blink, sebring effektanlegg, skinn interiør, ny(brukt) girkasse skiftet for tre uker siden, angeleyes venstreside(høyreside er parklys knust) karosserideler osv Var meget fin og vedlikeholdt bil før krasj.. HBO 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Står bilen i Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 ja det jør den Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sornes Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 selger du bare interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg holder av de hvite blinkerne bak hvis du skal selge i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Mulig min bror kan være interressert. Skal høre med ham jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Selger er å nå på telefon 41574646, ring for spørsmål eller bud! Jeg drar til Oslo idag og er ikke tilbake før til neste uke!.. Rundt regna før jo man i bare deler ca: motor: 4000,- interiør: 3000,- lykter: 1000,- effektanlegg: 2000,- vrakpant: 1500,- ++++ Bare å komme med bud, da helst på telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 BUMP...bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Kan du ta flere bilder av interiøret? Jeg kunne tenke meg bilder av tak, dashbord, midtkonsoll, dørpaneler, osv..Lurer rett og slett bare på om det er samme farge på HELE interiøret? Er bilen tett invendig? Ingen vannskader i taktrekk, gulvmatter osv..? Er setene hele og pene? Ingen hull, osv? Er det mulig å pusse opp di setene og få et bra resultat der det er slitt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 hvor mye for angel ayes på passasjer siden??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kan du ta flere bilder av interiøret? Jeg kunne tenke meg bilder av tak, dashbord, midtkonsoll, dørpaneler, osv..Lurer rett og slett bare på om det er samme farge på HELE interiøret? Er bilen tett invendig? Ingen vannskader i taktrekk, gulvmatter osv..?Er setene hele og pene? Ingen hull, osv? Er det mulig å pusse opp di setene og få et bra resultat der det er slitt..? Litt vanskelig å ta bilder av bilen siden den står på et innestengt område(Viking). Der har ikke vært noen vannskader tidligere. Bilen har stått på det området siden krasjet(2 uker siden) Det er orginalt interiør, ikke noen ettermontert så alt går i fargene svart og beige. Med litt skinnrens og shine blir de setene bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Har du mulighet å sende bilen via hurtigruta oppover til Harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Har du mulighet å sende bilen via hurtigruta oppover til Harstad? Det er jo selvfølgelig en mulighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 Denne bilen går unna til høyeste bud! Har fått inn bud på 4000,- nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Var å så på bilen idag. Motoren er ikke skadet! Kom med bud folkens, her er mange deler til en billig penge... Som dere ser på bildet så er det hjulbuen og venstre hjul-oppheng som har fått den største smellen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg