Rotty Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Hei. har 2 forskjellige stempler til m20b25 (2.7) Da de stemplene jeg har, som er dreid av squishen på. slår nedi dieselveiva mi og de stemplene som sto i er annerledes -se bilde- Så nå står valget mellom enten frese skjørtekanter eller bare dreie ned de jeg har. det er de til høyre som er orginale og de til venstre er dreide. noen som har nå formening om stemplene da det ene er mere gods i mellom oljering og bolten + at senter hullet er lengere ned. oppsettet på motor er 3mm Mls +arp + 130mm staker og dieselveiv. Lønner det seg heller frese toppen av stemplene en skjørtekantene? takker` \K
325ixturbo Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 det stemple med mest kjøtt på er vel fra 88+ og det andre fra 87-
Rotty Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 det stemple med mest kjøtt på er vel fra 88+ og det andre fra 87- mulig det, det er fra eta motoren det som ikke er dreid med mest gods i mellom. men i følge DIY Bmwe30.dk 2.7- så er det 2.5 stempel. blir ikke klok på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå