andybeje Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 har en 325 e 36 som fjusker når jeg fyller helt full tank bensin. den fjusker bare til jeg får kjørt en litn stund. par 3 mil ellerno, også viser tankmåleren at det er litt mer bensin på tanken enn det egentli er. sånn at biln stopper når målepinnen er øverst på rødfeltet. hva i huleste er galt, å hvordan fikse det ` Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasB Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Feil bensinpumpe/tankmåler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andybeje Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 en kompis av meg snakket om kansje en returslange lå i klem ellernåt. men jeg vet ikke. hva annet kan det egentli være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andybeje Posted March 16, 2007 Author Share Posted March 16, 2007 noen som har peiling? sku gjerne fådd fiksa de lissåm:> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts