Tommy Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Grom lyd i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 For en überfet bil!! Sykt sykt rå spør du meg Noen som aner hva en slik en kommer til å koste i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 7,36 årslønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Meget grom lyd. Gleder meg til å se den ferdige utgaven i diverse tester. En kan si hva en vil om at amerikanske V8'ere har rå lyd, men dette var über grom lyd!! VIL HA, VIL HA.. men er nok noen år til jeg eventuelt kan koste på meg noe slikt, om jeg noen gang kan det. Men er jo lov å drømme om ikke annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Å litt mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 helt stum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Herlig motor lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Fuck me sideways! det der er til å springe til banken av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Hadde jeg bare hatt LYD på pc-møkka! *erge seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Å litt mere Helt grusomt rå den der altså . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 fy som den lyden minner meg om motorlyden som er av den sorte bilen som ble brukt i "The Wraith" med charlie sheen for mange år tilbake! Råstilig lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå