Guest Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Jeg har søkt uten hell: Viss det står på diffen at det er en sperrediff, hvor og hva står det?? Det står no greier på den lille metallplaten som er boltet fast, men eneste jeg forsto var at jeg hadde 3,73 utveksling. Kan jeg bruke delenr som jeg finner på gsbildeler f.eks?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Jeg har søkt uten hell:Viss det står på diffen at det er en sperrediff, hvor og hva står det?? Det står no greier på den lille metallplaten som er boltet fast, men eneste jeg forsto var at jeg hadde 3,73 utveksling. om det er sperre står det en S etter talene mener eg.. står på samme plata.. frem med smergel så ser du nok det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 "S"en er også trykket inn på toppen av differensialen, etter det jeg har hørt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 jeg har tatt av den lille plata og pusset, men det er vanskelig å se hva som står før og etter utvekslingen. Det er ikke noe delenr som står på diffen på siden som jeg kan sjekke opp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Viss du har diffen løs så er det jo fort gjort å skru av lokket på den og se hva slags diff som sitter inni diffhuset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts