Yngvebmw Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Noen som har en DIY på hvordan man bytter girolje på e46 318 98/99 mod? søkte litt på forumet men fant ikke noe som passet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvebmw Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Ingen? En tegning eller noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvebmw Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Tror neppe dette er noe verre på din bil enn min E36 323i. Under på girkassen har du en tappeplugg og en påfyllingsplugg. Tapp av olje (gjerne kjør noen km slik at den blir tynnere først), sett i pluggen igjen og fyll på i påfyllingshullet på siden. Anbefaler også å skaffe deg en pumpe da det er ganske trangt der du skal fylle på. Fyll på til det renner over i hullet. Merk at dette var slik jeg gjorde det på min E36. Denne kan kanskje hjelpe deg: http://m3.madrussian.net/diy_rp_tranny_fluid.shtml Husk på fyll på riktig olje i forhold til din girkasse. Sjekk f.eks. smøretabell på www.castrol.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvebmw Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 okei, var noe slikt jeg hadde tenkt meg..skal se på girkassen i løpet av uken og prøve å finne disse hullene. Er vel igrunn en ganske enkel operasjon, takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Hvor får man tak i pumpe? torshov, biltema osv el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rando0m Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 har du luftkompressor trenger du ikke denne pumpa fra bilteme. Denne pumpa er waste of money, da den til og med lekker (mye) første gang den er ibruk. Mye oljesøl er ikke alltid lige kjekt. Men dette er min mening, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå