Ronny M Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg har en E36 sedan som jeg har montert et lite anlegg i. Har blant annet Focal frontsett som jeg ikke får til å spille skikkelig bra. Bass/mellomtone elementet er 6,5". Kan tenke med at det er p.g.a de ikke har skikkelig tett kasse å spille i. Jeg har prøvd å montere de i sparkeplatene, og i døra, men det blei rett og slett tamt, uten noe som helst bass. Eneste muligheten jeg ser for meg nå er å lage en egen kasse eller noe sånt i mdf eller glassfiber for å tilpasse den nede ved sparkeplatene sånn at høyttaleren får en stor, fin og tett kasse å spille i. Er det noen her som er flinke på sånt, og har lyst til å ta på seg jobben med å lage noe til meg som funker bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polyfibe Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Noe alla dette?.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Noe sånt ja. Men jeg ville kanskje vinklet høyttalerne litt mer. Jeg vet ikke hvor lurt det er å bygge på det dekselet da men.... jeg ser for meg at det blir vanskelig å få det helt tett mellom dekselet og karosseriet...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Var det du som hadde sånne dørsider fra transmedia ?? Bilder ?? Prøv å demp døra, det gjør susen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Var det du som hadde sånne dørsider fra transmedia ?? Bilder ??Prøv å demp døra, det gjør susen.... Ja, det er meg. Har desverre ikke tatt noen bilder, men det ser helt likt ut som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå