Tommasso Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Bilen SELGES, da jeg skal kjøpe ny bil! Bilen selges med styling (bortsett fra m5-fangeren som ikke passer på bilen, og uten m3 vinge da denne er solgt) og med 17"sommerfelger og racingseter. Bilen har gått 190 000 og er eu-godkjent til november 2008. Pris: 25 000,- Ta kontakt på PM eller 92 86 81 46/90 15 90 78 ved mer interesse! sjekk linken for mer info og bilder: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=119666 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 er km stand ærlig;)? så ut som lite rust? er den bra sånn sett? årsavgift bet? tikk i motor? er det bakfanger og skjørtene på bildet som følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 er km stand ærlig;)?Jeg kjøpte bilen av en gammal kar, så det er bare 2 eiere på bilen. så jeg tror nok at km stemmer.så ut som lite rust? er den bra sånn sett?Det er jo en gammel bil, så man må jo regne med litt rust, det som er av rust er litt ved hjulbuer osv. men ikke noe farlig rust som jeg vet om. årsavgift bet? Årsavgift er betalttikk i motor? det er litt tikking i motoren' date=' men jeg skal bytte olje på den iløpet av uka, så da regner jeg med at det blir borte.er det bakfanger og skjørtene på bildet som følger medJa, det er stylingen på bildet som er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 noen bedre bilder av motorrom? d som er av synlig rust.. kembo_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 noen bedre bilder av motorrom? d som er av synlig rust..kembo_racing@hotmail.com skal se om jeg rekker det idag, hvis ikke blir det ikke før til mandag, da jeg skal bort i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg