fatboy Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 lurer på en ting, nå har jeg brukt 3 vifter og 3 radiatorer på kort tid, vifta smeller i radiatoren hele tiden, og da lurer jeg på, er dette vanlig? og er det motorfester og gearkassefester som er dårlige? er ikke så bra og kjøre uten vifte. går greit med vifte og radiator så lenge den bare står på tomgang eller bare gir gass når den står i ro, men det er når jeg kjører og gir full gass at di koliderer:( hva er galt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Slik var 320'n min engang, da var det vannvittig slakke i vannpumpa som var årsaken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 har sjekka vifta og det er ingen slakk i den. så er ikke d, pluss at vannpumpa ble bytta for ei uke siden og problemet har vært lenger enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 da skulle en tro at vifta sitter for nærme radiatoren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 ja men hvordan går det seg til når vifta er original for den motoren og radiator også? og er jo kun når jeg gir full gass at det smeller sammen, men på tomgang og rolig kjøring går d jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Det er ikke radiatoren din som er løs da? Hvis den leèr på seg kan den vel komme for nerme vifta. Eller hvis bilen har fått seg en smell engang så kan det hende at den ikke har blitt retta skikkelig ut i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 det kan være slark i viftelager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 sier det en gang til, DET ER IKKE SLAKK I VIFTA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Det er ikke radiatoren din som er løs da? Hvis den leèr på seg kan den vel komme for nerme vifta. Eller hvis bilen har fått seg en smell engang så kan det hende at den ikke har blitt retta skikkelig ut i fronten nei radiatoren er ikke løs, står på dem originale festene og bilen har ikke vært kræsja i fronten. har sjekka litt rundt omkring og folk sier at det er motorfestene evt gearopphenget som er dårlig, så har bestillt nytt så får jeg håpe det fikser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Prøv å rikk på motoren når den står rolig. Du ser fort om den rører seg mer enn den burde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 er litt bevegelse i den ja, men men får prøve og bytte gummien og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå