K.T Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Bilen er solgt....!!! Selger nå min gamle bil, i og med at jeg har kjøpt meg ny..Og rett å slett ikkje har plass til den lenger..Planen var å reparere bilen, men er så hektisk på jobb nå, å får dermed ikke tid..Jeg selger bilen kun komplett, da jeg ikke har tid å skru av enkelte deler..Bilen må hentes..Årsavgift ikke betalt.. Litt info om bilen: Jeg blei da påkjørt i januar, og bilen fikk seg ein smell..Av skade, så er begge forskjermene ødelagt, panser er kneppt i begge sider, en lykt er knust, styrestaget og ytterste bærekule på høyre framhjul er knekt, så høgre fremhjul henger kun i demperen..Torpedoveggen er litt inntrykkt på høgre side da dekket løsnet og treff veggen i sammenstøtet.. Bilen er førstegangsregistret 12.12.1985. Motor kun kjørt 155000, da det var ein eldre eiger til 1999..Nyoverhalt bakaksling i høst, tror jeg har kjørt 2000km etter dette..Da blei travers, bærearm, stabstags foringer skiftet, samt lenkearmer til stabstag er nye..Bakakslingen ble også rustbehandlet samtidig..Videre så er alle bremserør og slanger skiftet, samt 2 bremse kaliptere..Ny hardykopling ble også skiftet..Siste service var i November og da blei det skiftet olje på motor, girkasse og diffrensial..Også nytt oljefilter på motor..Registerreim var skiftet på 140, forrige eiger skifet rett før eg kjøpte bilen.Så teknisk sett er bilen ganske bra..Karossoriet lider av rust på de vanlige plassene der E30`ene ruster..Utvendig kan det nevens at bilen har M-Tech 1 frontfanger og hekkskjørt..Frontfanger`n er blitt litt vridd etter uhellet, men er ikke ødelagt..Bilen har og rustfri Seebring bakpotte, kostet 4500 for 1års tid siden..Nye 40/40 Apex senkefjører i fjor..Med bilen følger det med piggfire vinter dekk, Continetal Contact3..Desse er knapt kjørt en halvsesong..17" sommerfelger med litt slitte dekk kan også medfølge mot et lite pristilegg visst ønskelig..En del andre deler følger også med... Bilen selges for 10000,- Ta kontakt på PM for ytterlig informasjon.. Mvh Kai Skade side: Skade front: Skade sett bak fra: Bilen før med 17" sommerdekk: Bilen bakfra: Servicehefte: Servicehefte2: Vinterdekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 selger du bare felga?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 selger du bare felga?? Hadde ikke planer om det, vil vente å se om noen vil ha bilen først..Så eg tenkte at vedkommede da evetuelt kunne få "førstretten" på di.Men skal ha deg i tankene dersom felgene blir liggende igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 du må jo være enig i at det er bedre at jeg heller betaler deg litt enn at en annen skal få de med gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 du må jo være enig i at det er bedre at jeg heller betaler deg litt enn at en annen skal få de med gratis! Hehe, sant nok Men planen var at kjøper evetuelt kunne gi et par lapper ekstra om han ville ha di med..Di inngår ikke i kjøpesummen..Kan hende jeg var litt uklar på det i salgs teksten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 ja jeg forstod det som at kjøper fikk de med på kjøpet. siden det stod at de kunne medfølge men da får du si ifra til meg hvis de ikke blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 ja jeg forstod det som at kjøper fikk de med på kjøpet. siden det stod at de kunne medfølge men da får du si ifra til meg hvis de ikke blir solgt Det skal eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 vor i landet holde du te? har motoren fått non skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg