Chrisstoft Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Tenkte kanskje det var på tide å kjøpe meg min første BMW. I den forbindelse lurte jeg på om det er noen her i forumet som kan gi meg litt input hva gjelder rustproblemer på denne biltypen. Er det feks. som for enkelte andre bilmodeller slik at man "for all del ikke må kjøpe modeller eldre enn" slik og slik....for da ble ikke modellene helgalvanisert etc etc. Har dere ellers andre gode råd å komme med, når det gjelder "problem-modeller" en bør styre unna. Har ikke helt bestemt meg for hvilke type jeg skal gå for enda, men en noen få år gammel 3-serie bensin-touring virker ganske så fristende, spesielt prisen tatt i beraktning. Noen som har erfaring med tysk-import av denne modellen? Slik jeg tolker det er det ikke noe spess å tjene på å importere, eller...? Mye på en gang der! Håper noen har noen gode råd! ©
Chrisstoft Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Ok, takk for all informativ tilbakemelding. Det er jo det som er så kjekt med et diskusjonsforum! Da blir det kanskje en Fiat allikevel da.....
Ballder Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Ok, takk for all informativ tilbakemelding. Det er jo det som er så kjekt med et diskusjonsforum! Da blir det kanskje en Fiat allikevel da..... Det dukker nok opp noen fornuftige svar her etter hvert vil jeg tro. Jeg selv vet ikke hvilken modell som er verst med tanke på rust, men skal vistnok være noe rust problemer på panser og bakluker på noen av de siste modeller tror jeg. Ellers er bmw nydelig bil vettu. E36/34 sliter vel mer med foringer både her og der når de har passert 100-150 000 km. Vent og se, så dukker det som sagt opp svar fra folk som vet litt mer enn meg om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå