makkan_nykvarn Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 söker seriös köpare av min skinn inredning jag har.. sportmodellen lr va den heter från E30 touring 88:a grå fint skick för åldern.. ge mig eran msn lr adda mig på ellerhur_66@hotmail.com om ni är intresserade.. ps bud som gäller o inge skam!!!
iverseo Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Hvilken pris tenker du på? Er interessert Mvh Ole
makkan_nykvarn Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 färgen är ganska ljusgrå... tror d va din fråga e30hansen, är inte så bra på norska ja ge ett bud.. inge skam för d är riktig fin inredning.. åka i lyx kostar lite så ett bud så ska ja tänka på saken.. försök hälst räkna om d i svenska kr lr i euro för d lättast.. vet inte va norska kronan står i för värde
mbsl Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 söker seriös köpare av min skinn inredning jag har.. sportmodellen lr va den heter från E30 touring 88:a grå fint skick för åldern.. ge mig eran msn lr adda mig på ellerhur_66@hotmail.com om ni är intresserade.. ps bud som gäller o inge skam!!! Hei, jeg byr kr 3000.-
makkan_nykvarn Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 3000 är lite för lite.. tycker d värt iaf 4-5 k =) men en bra början iaf.. får se va intresset är för inredningen så.. va vill du ha.. både fram o baksäterna?
mbsl Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 3000 är lite för lite.. tycker d värt iaf 4-5 k =) men en bra början iaf.. får se va intresset är för inredningen så.. va vill du ha.. både fram o baksäterna?Trenger for og bak.Hvor i Sverige er dette?
makkan_nykvarn Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 jag bor 3 mil söder om stockholm.. så d är på andra sidan landet men borde gå o ordna bussfrakt lr någo sånt
makkan_nykvarn Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 får man länka till www.pure-pf.com angående bilder? lr är d emot sidans regler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå