Tweety bimma Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Har jo fått meg en e34 touring med dobbel takluke men den går veldig tregt så lurte på om det var noen med noen gode råd for å smøre den opp eller lingende.. Noen som har no erfaring med disse (kremt litt vansklige lukene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Smører silikonspray på lister, og fett på glidespor. Mekanisme bruker jeg god spray ala 5.56. Skal det være at noe er slitt får du sende meg PM, har en 96 delebil med kompl slik "vanskelig" takluke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Takk for tipset,ska prøve meg på det en av dagene,har oxo hørt at de går lettere med varmere vær så håper at det kombinert med ditt smøre tips sørger for at ting går som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Vil du gjøre det ordentlig tar du av trekket som bryteren sitter i (napper ut taklys og bruker handa der det satt og presser trekket nedover) og fetter opp mekanisme til motor foran. Litt mer arbeid å gjøre det samme bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Vil du gjøre det ordentlig tar du av trekket som bryteren sitter i (napper ut taklys og bruker handa der det satt og presser trekket nedover) og fetter opp mekanisme til motor foran.Litt mer arbeid å gjøre det samme bak. Tror nok at det trengs det oxo,går veldig treigt(på grensa til at jeg ikke for det frem igjen) Egentlig burde vel hel trekket vært nede å smørt overalt der oppi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå