Mikaelft Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Hallo. Noen her som har prøvd Philips bluevision eller andre halogenpærer som gir 4300K ? Vært fett å fått xenon look lys:)
efjeldse Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Lurer på det jeg også... Lyst på klart blått lys, men har ikke råd til å bygge om til xenon akkurat nå. så.. Bump ;D
Mikaelft Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 Her er noe:) http://www.autolamps-online.com/index.htm Diamond vision og bluevision
Sath Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg brukte Osram (Silverstar og CoolBlue) før, og fikk et klart hvitt lys. Store forskjellen synes jeg dog ikke det var i forhold til de "vanlige" moderne halogenpærene som stod standard på bilen (-98 modell). Bakdelen var prisen, og den ene typen(Silverstar) hadde i tillegg dokumentert veldig begrenset levetid.
Champ Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 har testet noen av de forskjellige pærene , og ingen av dem gir noe som helst tegn til å ligne xenon, det er bare tull !!! bedre lys... kanskje , men ikke i nærheten av xenon look og ikke verdt pengene
Rstockmann Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 I siste nnummer av Bike tester dei forskjellige typer pærer, "vanlige", xenon-look og xenon.. Sjekk der, var enorme forskjeller på noen av pærene..
Gunnar Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Jeg prøvde forskjellige før jeg gav opp og kjøpte meg ekte xenon i stedet. Har ikke angret et sekund. Philips BlueVision ga blålig lys i 10 sekunder, så var de hvite. De ga bra lys, men var altså gulhvite. Tydelig hvitere enn vanlige halogen, men på ingen måte verken blå eller blåskjær. Fant etterhvert ut at EuroDesignz skulle være de eneste halogenpærene som faktisk ga blåskjær i lyset, og måtte jo bare teste de ut. De gav faktisk blåskjær i lyset, men de holdt maks 2-3 måneder. Kjøpte sammen med hagenisse, og han har såvidt jeg vet samme erfaring. Prisene tatt i betraktning, og levetiden på halogenpærer (rundt 1/10 av xenon), så er det ikke mye å spare på å kjøpe halogenpærer kontra uoriginal xenon i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå