Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny motor til min e30 85 318i!

jeg blåste ett stempel eller to idag, og det resulterte i bom stopp.

Viss noen har motor liggende, så skrik ut! 318is kan også være innterresant:) så lenge det er plug and play med girkasse og alle ledninger og stell fra min 85 modell!

Skrevet

Hei... vi har 87 mod motor og kasse komplett med ledningsnett og hjerne km 220.000 fungerer helt fint men trenger en service. 2500,- må hentes i Østfold. Mvh Marianne tlf 45456131

Skrevet

Ja jeg så det... :? Kjenner ingen som kjører lastebil eller noe da. Er behjelplig med frakt til Ski, Oslo, Moss,Vestby,Lillestrøm og andre steder ikke langt unna meg :)

Skrevet
Eg har ein motor å girkasse fra e28,km ukjent,2500kr,holder til i sveio/haugesund tlf 90988701.

fra en e28 sier du, men passer den rett oppi min e30?

Skrevet

moi i rogaland. så viss vi kunne fått til at vi møttes på ferjekaien på mekjavik kansje? i stavanger

Skrevet

Kan møta deg,men må bli på arsvågen då,på mi sida,sko ha start på an i dag,der hadde selfølgeligg noen knabba fordeler lokk å kabler,har stått ei stund nå,e litt eira,men gjekk når den blei satt til sides.

Skrevet

Kan møta deg,men må bli på arsvågen då,på mi sida,sko ha start på an i dag,der hadde selfølgeligg noen knabba fordeler lokk å kabler,har stått ei stund nå,e litt eira,men gjekk når den blei satt til sides.

Skrevet

avventer litt med å kjøpe ny motor. er kansje en mulghet at registerkjedet mitt bare hoppet over ett hakk. skal åpne idag og sjekke om dette stemmer.

motoren virker knirkefritt når jeg drar på nøkkelen, men den får noen gigantiske antenninger av og til, og nekter å starte

må på jobb. snakkas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...