Gå til innhold

Blåste (ikke) motoren idag (sist lørdag)

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Dette MÅ være den kjipeste helga mi noensinne! først starta det med at dama gikk ifra meg på fredag, så knakk jeg ei tann natt til lørdag, og idag, med godt mot på vei til dekk-sjappa for å legge om til sommerdekk, raser motoren:(

Det er snakk om en 318i fra 85, så det jeg lurer på nå er om is-motoren bare er til å senke rett nedi bilen min? går det greit med alle ledninger og koblinger?

Hadde vært morro å hatt litt mer gamp i bilen...

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det med frakt av motor? jeg bor i rogaland, så det blir i lengste laget å kjøre til moss...

motoren var gått i underkant av 230.000! hadde oppe topplokket, og registerkjedet var enda heilt :shock:

når jeg vrir på nøkkelen så går motoren helt fint, men vil ikke starte, bare smeller temmelig kraftig ved enden av grenrøret ca.

tro om det er hull i ett stempel eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier. Hva var verst da, dama, tanna, eller bilen..... :?:

Å miste kvinnen i sitt liv kan vell være det verste av alt....

Kjipt det med bilen... håper det ordner seg.. med dama, bilen og tanna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og toppen av kaka. igår kjørte jeg i skogen med 4 hjuleren, en dinli dmx 450 med hvite skilt, så slo jeg hull i oljetanken. men fikk jo heldigvis slukt motoren ganske raskt...

mn samme det!

Har fått en teori fra min onkel angående som KAN være galt med bilen: Han trodde kansje at registerkjedet har hoppet over ett hakk, så idag skal jeg skru av det dekselet framme på motoren som skjuler registerkjedet.

Hva må gjøres? demontere viftereima, slurewkobling osv? må jeg tappa av olja på motoren?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier. Hva var verst da, dama, tanna, eller bilen..... :?:

Å miste kvinnen i sitt liv kan vell være det verste av alt....

Bra helg ja, håper det jevner seg ut, karma serru :wink: hehe

må bare svare på den der.. eller det beste av alt. 8) kan jo ikke være kvinnen i sitt liv om hu går, er det ment for å vare så varer det med litt hjelp.. både tanna,motoren og dama er utbyttbar :wink:

synd at alt skjer på en gang, men det positive er at nå går det bare opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...