Kobar Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Dette MÅ være den kjipeste helga mi noensinne! først starta det med at dama gikk ifra meg på fredag, så knakk jeg ei tann natt til lørdag, og idag, med godt mot på vei til dekk-sjappa for å legge om til sommerdekk, raser motoren:( Det er snakk om en 318i fra 85, så det jeg lurer på nå er om is-motoren bare er til å senke rett nedi bilen min? går det greit med alle ledninger og koblinger? Hadde vært morro å hatt litt mer gamp i bilen... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Å fy fader så surt!! Maks uflaks da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Ikke greit det der nei. Hadde motoren gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Surt å høre.. Vis ikke du finnner en is motor, så har jeg en M10B18 til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 hvordan er det med frakt av motor? jeg bor i rogaland, så det blir i lengste laget å kjøre til moss... motoren var gått i underkant av 230.000! hadde oppe topplokket, og registerkjedet var enda heilt når jeg vrir på nøkkelen så går motoren helt fint, men vil ikke starte, bare smeller temmelig kraftig ved enden av grenrøret ca. tro om det er hull i ett stempel eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Skal vel litt til for å ta et stempel. Men ta en komprisjonstest, så finner du fort ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Maks uflaks da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Kjipe greier, får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Triste greier. Hva var verst da, dama, tanna, eller bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Det var ikke den beste helga nei, men tror det ligger en is motor til salgs på kjøp og salg sidene her hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Triste greier. Hva var verst da, dama, tanna, eller bilen..... Å miste kvinnen i sitt liv kan vell være det verste av alt.... Kjipt det med bilen... håper det ordner seg.. med dama, bilen og tanna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 og toppen av kaka. igår kjørte jeg i skogen med 4 hjuleren, en dinli dmx 450 med hvite skilt, så slo jeg hull i oljetanken. men fikk jo heldigvis slukt motoren ganske raskt... mn samme det! Har fått en teori fra min onkel angående som KAN være galt med bilen: Han trodde kansje at registerkjedet har hoppet over ett hakk, så idag skal jeg skru av det dekselet framme på motoren som skjuler registerkjedet. Hva må gjøres? demontere viftereima, slurewkobling osv? må jeg tappa av olja på motoren? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg tror det er fordeler-rotoren din som har vridd seg. Gå over fordeleren og sjekk at alt er i orden, så tror jeg motoren din starter fint som bare det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Triste greier. Hva var verst da, dama, tanna, eller bilen..... Å miste kvinnen i sitt liv kan vell være det verste av alt.... Bra helg ja, håper det jevner seg ut, karma serru hehe må bare svare på den der.. eller det beste av alt. kan jo ikke være kvinnen i sitt liv om hu går, er det ment for å vare så varer det med litt hjelp.. både tanna,motoren og dama er utbyttbar synd at alt skjer på en gang, men det positive er at nå går det bare opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 stakker deg men nå går det bare en vei! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå