Spiritus Sancti Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Skal lakke bmw'en til sommeren og da kan jeg jo kjøpe lakken allerede nå. Jeg skal ha Carbonswartz eller hva den heter og en kul rød orginal BMW farge. Hvordan kan jeg få bestilt den svarte? Kan jeg bare si jeg skal ha den carbonsvarte lakken, eller må jeg ha fargekode? Og er det noen som vet om en kul rød farge? Helst orginal BMW farge.. Gjerne litt mørk farge. Takk
Toro Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Hvis du ser her, så finner du de fleste fargekodene til BMW
zephyr23 Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 hvor skal du bestille fra hen da ? for du kan jo dra til ett lakkverksted og gi de fargekoden ( carbonschwarz) men du får ikkje kjøpt den fargen ferdig blanda(er jeg ganske sikker på) så du må til ett lakkverksted, og fortelle hvor mye som skal lakkes, så burde de fint kunne blande opp så mye som du trenger! og betale for lakken da.. har sett litt på noen rød farger sjøl, disse er ikkje originale BMW farger, og du må dra til ett lakkverksted som har lakkmerket Glasurit. kodene er : MR518.00 og MR155.50 ( disse to er veldig fine)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå