Marv Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 hei.. søiter veldig med små el.feil på bilen og dette har jeg gjort veldig lenge. så det jeg lurer på er om det finnes noen mulighet for å nullstille alt som har med el. nikk å gjøre på bilen? det er en E36 318is, 92-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 koble av batteriet for en stund 30min. kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 koble av batteriet for en stund 30min. kanskje å da blir alt nullstilt? må jeg evt gjøre noe for å "programmere" inn noe igjen? eller skal ruter og alt være i orden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 minnet på kjørecomputeren blir iallefall nullstilt.. Skal virke igjen etterpå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 ok har snart hatt av batteri 1 time..... så får snart se hvordan det blir. det er i tillegg litt problemer da jeg skal starte bilen da den er varm. den vil ikke starte med en gang, og den varierer veldig på turtall (fra 500 til 1500 ca) noen som har noen formening om hva dette kan skyldes? har vært på service en gang, men fant ingen feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Hva hadde du problemer med? El. vinduene?? Har samme problemet selv.. de funker ikke.. Hjalp d å ta av batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 var vinduene...... blandt annet. nei det hjalp ikke med å ta av batteri, men mitt vindu har festet seg helt. det går ikke ned de 2 cm som de skal da du åpner døra engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Det er vel en motstands føler på hevemekanismen som skal gjøre at det ikke lukker for hardt.Det er også en egen bryter montert på mekanismen til dørhåndtaket som kjører ned vinduet ved åpning av dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå