Bebis Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Hei alle sammen.. Da har jeg gått i innkjøp av en e36 touring, Har meldt meg inn i bmw ccn så håper jeg har bilen ferdig til gatebil =) Deler som er bestillt: -Tannstang (indre lekasje) -Baklykter klartglass fra koed -Div emblemer -M3 speil -Front GT leppe i carbon (bilde) -18 Sommerhjul (bilde) -Nye 17 vinterhul (påmontert bil) -Justerbart senkesett foran og bak(bilde) -M matter, pedaler, gearkule med lys og kromringer har jeg montert i instrumentet. -Klasglass tåkelykter med Xenon -powerflex foringer foran og bak. -Nye bærearmer foran + lenkestag - 97 front (montert) -Angeleyes lamper(montert) Pluss mye mer jeg ikke kommer på. Skal være flink til å ta bilder å holde dere oppdatert når jeg gjør noe med bilen. Vidre så skal bilen understellsbehandles, Motor skal overhales og hellakering skal tas nermere sommeren.. Her er noen bilder av hvordan bilen ser ut nå.. sommerfelger senkesett =)=)
Robin Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Gratulerer med ny bil! Den så veldig fin ut. Men m-power toppdeksel på 328?
G-A Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 meget pen touring... litt høy, men du har bestilt senke sett, så dette tror jeg blir bra.. Jeg henger meg med på den med m-power dekslet... Tenkt å bytte ut crommen rundt el-vindu-bryteren? så litt fancy ut me crommen, så ikke alt ble helt svart.. Tror de felgene blir kule, hva heter de?
Bebis Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 Felgene er bestillt fra Dekk-Spesialisten i porsgrunn de kaller dem for m3. Toppdekslet er vel bare for morro skyld =) Fancy) Liker litt crom jeg da hehe.. ikke mye altså det er nok med det som er der nå liksom
Søreng Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Meget pent! Men som de andre her sier, hvorfor "M-Power" på en 328 Og lite vits i å sladde skiltet når du ikke har gjort det på alle bildene Men så ut som en meget pen touring + fin liten handleliste! "For" oss med bilder
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Veldig fin Touring Gleder meg til å se åssen det blir. Likte den GT leppa i carbon
Bebis Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 HAHA.. det så jeg ikke driti ut.. jaja samma det.. Mulig toppdekslet skal byttets tilbake vi får se da vettu.. =)
Hedfelt Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Dette så veldig pent ut Mye plass til anlegg og Hvis det kommer da?
JE Motorsport Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Dette ser lovende ut Venter på flere bilder etterhvert...
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Gratulerer med e36 touring. Den så veldig pen ut Lykke til videre
Bebis Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Takk for gode tilbakemeldinger. Gt leppa kjøpte jeg hos motortechnik.no - Har snakket litt med blaupunkt skal mulig bli sponset av dem så gleder meg =) - Skal sende bilen til understellsbehandling i denne uka som kommer etter det så blir det montering av senkesettet. Flere bilder kommer =)
Bebis Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Oppdate! Bilen har fått full tektylbehandling under, Montert senkesett foran skal montere bak senere,Spredere er på plass. Fikk tlf fra koed i dag å de sa at delene er på vei får også sommerhjula i morgen gleder meg.. Har tatt noen bilder Enjoy =)
Bebis Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Ooops.. La ut 2 ganger jeg gitt hvordan sletter man det tro?
Steffan C Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Meget pen E36 Touring dette, likte setene og vinterfelger veldig godt . Jeg syns toppdeksel passer godt jeg, men M merket ved vanos burde ikke vært der . Men er det M50 innsug på denne? Trodde M50 var litt "rettere", altså ikke den bøyen på innsugskanalene. Ihvertfall en fin fin BMW dette, og artig at det bli flere E36 Touring her inne .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå