Bebis Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Liker ikke det M merket jeg heller det skal bort. hihi Det er M50 innsuget =)
Steffan C Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Hvor kjøpte du pedaler og fot(støtta, hviler, plata eller hva det nå kalles)? .
Bebis Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 De har jeg kjøpt hos www.gsbildeler.no veldig hyggelige å service innstilte folk =)
Dr_S Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Gratulerer med pen E36 touring! Husker jeg selv snusa på denne, men var litt skeptisk til ombygginga og selger var mildt sagt treg til å sende bilder osv. Fant tilslutt en org 328 jeg Planene dine liker jeg også, blir vel ikke verst med hellakering av bilen Er det nye bærebroer bak? Spent på hvordan klarglassbaklyktene blir
Bebis Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Var litt skeptisk i starten jeg å, han som jeg kjøpte bilen av var ikke helt god =P men men.. Bærebroene bak er ikke nye, men tektylert =) Får pakke fra koed neste uke så da blir det mye bygging framover =)
Dr_S Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Husk at vi må få til E36 touring rekke på Tryvann på BMWCCN treffet, hehe PS: Du må få deg avatar
-Anders- Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Grattis med pen touring! Har selv vært inne på tanken om den typen E36, men ligger så få ute på markedet med riktig motor! Så blir nok coupe for en stund til! Ellers så syns jeg ikke de chrome lyktene dine passet inn i det hele tatt. Hadde blitt mye penere med sorte AE`s. Uansett, lykke til videre med bilen
Bebis Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Det må vi få til Dr_S =) Liker lyktene mine jeg, Smak å behag. Fikk Xenon kittet mitt i posten i går skal montere det på mandag.
Bebis Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 På Torsdag så ble det montering av nye bremser og baklykter. Dette tokk sin tid men ble veldig fornøyd med resultatet og bremsekraften er MYE bedre =) Fikk pakken fra koed på onsdag med masse snaxs så har mye og gjøre framover hehe.. De gamle baklyktene mine er til salgs, Ingen skader så å si strøkne. Montert -EBC Ultimax Sport Skiver -Redstuff ceramic sport-racing klosser -Earls stålomspunnede bremseslanger
Dr_S Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Smekkert!! Men personlig liker jeg ikke røde kalippere på BMW Skivene er de nye til EBC? Selv kommer jeg til å gå for Brembo skiver og greenstuff tenker jeg. Hvor skulle du ha Powerflex? Du må få deg BMW emblem til felgene PS: Likte klokkeslettet til innlegget ditt :)
Bebis Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 Smekkert!! Men personlig liker jeg ikke røde kalippere på BMW Skivene er de nye til EBC? Selv kommer jeg til å gå for Brembo skiver og greenstuff tenker jeg.Hvor skulle du ha Powerflex? Du må få deg BMW emblem til felgene PS: Likte klokkeslettet til innlegget ditt :) Ja, Det er de nye skivene til EBC Skal ha powerflex på stabstaget foran og bak venter på emblemer til felgene =) Hehe. Ja, var i tønsberg i går og hentet dama til en kompis så det ble veldig sent =) Det er mange gale folk på de veiene der, de skal jo streetrace med alt og alle. Var en med en golf 2 som prøvde seg =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå