Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer med pen E36 touring! Husker jeg selv snusa på denne, men var litt skeptisk til ombygginga og selger var mildt sagt treg til å sende bilder osv. Fant tilslutt en org 328 jeg ;)

Planene dine liker jeg også, blir vel ikke verst med hellakering av bilen :) Er det nye bærebroer bak? Spent på hvordan klarglassbaklyktene blir ;)

Skrevet

Var litt skeptisk i starten jeg å, han som jeg kjøpte bilen av var ikke helt god =P men men.. Bærebroene bak er ikke nye, men tektylert =)

Får pakke fra koed neste uke så da blir det mye bygging framover =)

Skrevet

Grattis med pen touring! Har selv vært inne på tanken om den typen E36, men ligger så få ute på markedet med riktig motor! Så blir nok coupe for en stund til!

Ellers så syns jeg ikke de chrome lyktene dine passet inn i det hele tatt. Hadde blitt mye penere med sorte AE`s. Uansett, lykke til videre med bilen ;)

Skrevet

Det må vi få til Dr_S =)

Liker lyktene mine jeg, Smak å behag. Fikk Xenon kittet mitt i posten i går skal montere det på mandag.

Skrevet

På Torsdag så ble det montering av nye bremser og baklykter. Dette tokk sin tid men ble veldig fornøyd med resultatet og bremsekraften er MYE bedre =)

Fikk pakken fra koed på onsdag med masse snaxs så har mye og gjøre framover hehe..

De gamle baklyktene mine er til salgs, Ingen skader så å si strøkne.

Montert

-EBC Ultimax Sport Skiver

-Redstuff ceramic sport-racing klosser

-Earls stålomspunnede bremseslanger

Bilde004-2.jpg

Bilde006.jpg

Bilde010.jpg

Bilde015-1.jpg

Bilde011.jpg

Bilde022-3.jpg

Bilde020-1.jpg

Bilde023-1.jpg

Skrevet

Smekkert!! Men personlig liker jeg ikke røde kalippere på BMW ;) Skivene er de nye til EBC? Selv kommer jeg til å gå for Brembo skiver og greenstuff tenker jeg.

Hvor skulle du ha Powerflex?

Du må få deg BMW emblem til felgene :)

PS: Likte klokkeslettet til innlegget ditt :):)

Skrevet
Smekkert!! Men personlig liker jeg ikke røde kalippere på BMW ;) Skivene er de nye til EBC? Selv kommer jeg til å gå for Brembo skiver og greenstuff tenker jeg.

Hvor skulle du ha Powerflex?

Du må få deg BMW emblem til felgene :)

PS: Likte klokkeslettet til innlegget ditt :):)

Ja, Det er de nye skivene til EBC

Skal ha powerflex på stabstaget foran og bak

venter på emblemer til felgene =)

Hehe. Ja, var i tønsberg i går og hentet dama til en kompis så det ble veldig sent =) Det er mange gale folk på de veiene der, de skal jo streetrace med alt og alle. Var en med en golf 2 som prøvde seg =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...