Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic.

Har en e34 med ET20, skal muligens kjøpe ett sett felger med ET35. (Ikke spør hvorfor) Må da ha 15mm spacere for at det skal stemme overens med min bil, men må jeg også ha nye bolter?

Hva vil 4x15mm spacere koste? Samt hvis jeg må ha nye bolter, koster det mye?

På forhånd takk.;)

Skrevet

det koster veldig mye å få de hjem hit spess når det er så lite det er snakk om!

spacere kan du seff lage sjøl, bare få noen til å dreie til deg, og bore og hull til boltene, men er mye enklere å kjøpe nye, så vet du at det kommer til å passe ;)

Skrevet

Har egentlig alt tilgjengelig for å lage, men spørs om jeg nesten ikke vurderer å kjøpe felger tilpasset min bil i stedet da ja. Koster meg noen tusen til men spørs om det ikke er verdt det 8)

Skrevet

kommer vel litt ann på hvor godt du liker de felgene du vil ha på nå da, liker du de godt er det jo bare å begynne å dreie :P

hvis ikkje er det bare å handle nye som passer rett på uten ''stress'' :)

Skrevet
Koed ja :P Koster en del å få de hjem hit og tross alt. Spacere er kanskje ikke noe man kan lage selv heller?

Klart d kan lage dette selv, få deg en alu bolt. Og drei den til rett diameter og bredde. Så borer du hull bilde så bilen har 5 hull på Ø120. Med 72 grader vridring. Så vips så har du 4 stk spacere.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...