Hitokiri Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Skal selge E34-en min, og lurer på om jeg forlanger en urealistisk pris: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... =17&tot=84 Feil på bilen: Stygt rustangrep på innsiden av førerdøren Tiltagende rust på venstre bakdør Slitt førersete håndbremswire må skiftes Steinsprut i lakk Går ellers som en klokke. Er 29 000 urealistisk, eller bør jeg bare ha is i magen? Å utbedre disse feilene bør ikke koste allverden. Er det verdt det å fikse opp og selge for en høyere pris? Syns i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 JEG synes at prisen er litt for høy..Rustangrepene, slitt lakk(steinsprut) og slitte seter trekker prisen mye ned desverre.. Jeg tror ikke det vil være verdt å koste på bilen noe for å forlange en høyere pris.. Du må nok redusere prisen med i værtfall 7000,- hvis du skal klare å få et salg.. (hvis du har betalt årsavgift) Men det er jo bare mi mening da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå