CandyCab Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Det kan ikke være topp pakkningen som har røket? da med tanke på det er satt på turbo?
Garasjesalg Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Hele motoren er overhalt. MLS toppakning..
krist_olsen Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 skifta motoren i den gamle e30 325`en min og då begynte den og ruse seg opp til nesten fult turtall og så gjikk den ner ijen og masse styr og da hadde vi bytta om på dei 2 ytterste pluggene der med temperatur føleren (samme ledningsstrømpa som dysene)
325ixturbo Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 hvor store er dysene dine? hvilke plugger har du
Garasjesalg Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Vel vel, da har jeg fått start på bilen igjen!! :D Tok og monterte på denne dødpunktsgiveren og tuklet litt med dysene og litt forskjellig. Og nå starter den og går som ei klokke. Takk for hjelpen folkens!!
Skimmy Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 hadde en 320, hadde ute motoren for å skifte, men så kjørte jeg den motoren sund, og skulle sette oppi 320 motorn igjen, og da villa den ikke starte, noen gang så ville den såvitt, det gniste og kom bensin, viste seg å være styreenheten som var kaputt. den ga bensin på helt feil tidspungt og slikt. når jeg skifta den starta bilen fint
Skimmy Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 oj, leste ikke d siste innlegget. bra du fikk start da!
Sir Hofstad Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Fint med tilbakemelding Hvis du senere skulle ha interesse av å måle LMM: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... sc&start=0 Kan du lese første posten min i denne tråden, måle på 3 om du har 5 eller 12V og justere verdiene på de andre punktene deretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå