Ørjan Sandland Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har en 316 som jeg har puslet med tanken om å oppgradere litt. Har kjøpt inn det meste, men nå er jeg litt usikker på om jeg orker jobben med å få det hele godkjent... Det jeg har; m20b20 motor med nyoverhalt/planet topp. Ledningsnett, hjerne og alt som er nødvendig for å oppgradere min 1.8l følger med. Ting som er planlagt flyttet fra eksisterende motor følger ikke med. Originalgrenrør er med. 325 understell, ikke M. Komplett uten fjærer og støtdempere. Inkl travers for 6'ern. 325 diffklump. Send meg pm med bud. Skal få tatt noen bilder og se om jeg får satt noen priser på dette. Uansett så vet vel dere bedre enn meg hva dette er verdt. mvh, Ørjan
Betakaroten Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Hvordan er standen på m20b20 motoren? km? olje og vannforbruk?
Ørjan Sandland Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Heiisann, jeg må innrømme at jeg ikke vet. Motoren er ikke i bil, og toppen er ikke montert etter overhaling.
HeinZ Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Hvor holder du til? er intressert i bakstillinga di. hvor mye ska du ha for den?
Ørjan Sandland Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Jeg bor i modum kommune, en times kjøring fra Oslo. Er i Asker hver dag. Siden jeg ikke driver spesielt aktivt i disse delene, så hadde jeg tenkt å selge motor og understell komplett - men ingenting er uaktuelt. Det som er mindre aktuelt tar bare litt lenger tid Send gjerne bud i pm. mvh, Ørjan
R.E.H Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 mente selfølgelig pris og ikke peis:Phehe..! sender deg pm nå..
Ørjan Sandland Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Skal prøve å få tatt noen bilder idag. Sånn rent teknisk, så har jeg jo behov for et motorbytte. Kanskje det er noen som har en firer å bytte med meg? Det hadde jo vært spennende å få byttet til seg en 1.8l IS motor da - men de er vel ettertraktet?
Ørjan Sandland Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 dagen gikk, nytt bildeforsøk imorgen. Skal få litt mer info fra forrige eier av motoren. Den skal være i god stand, og et godt objekt for litt bygging. Bud over 4K er vel ikke urimelig? Diffen er til 325 med sperre. Høystbydende over 1000kr. Understellet tror jeg at jeg blir ved selv. Sjøgangen med originalen gjør meg sjøsyk .
Larsiaman Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 dagen gikk, nytt bildeforsøk imorgen. Skal få litt mer info fra forrige eier av motoren. Den skal være i god stand, og et godt objekt for litt bygging. Bud over 4K er vel ikke urimelig?Diffen er til 325 med sperre. Høystbydende over 1000kr. Understellet tror jeg at jeg blir ved selv. Sjøgangen med originalen gjør meg sjøsyk . Du har pm
Ørjan Sandland Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Bilder av noen av delene ligger (ukomprimert) på http://www.reodor-racing.com/images/bmw/deler/ Jeg har jo drivlinja til 320 også.... girkasse, mellomaksel+ Motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå