Ågedal Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Hoi. Min far har en E39 2OO4 modell. Med den største navi pakke ( skjermen integrert i dashen). Men når vi skal plotte ut navigasjonen virker det som om det bare er østlandet som er der på cd'en. Det er også Tyskland,Sverige og Danmark.Er det så enkelt at jeg må ha en annen navigasjons cd? Isåfall er det noen som vet hvor på nettet jeg kan brenne ut slike plater? E39 er forresten jæææææævlie gode å kjøre Takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Er vel DVD-navi i denne? Kan prøve denne, eller foreta et søk på Pirate Bay. Finn masse der.. http://thex.org/tor/3250022/BMW ... way_2004-2 Er mangen her inne på forumet som har god peiling på dette, har selv fått hjelp til å brenne ny navi-cd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jepp,er Dvd navi.Får vel ta en tiit på x. Men bare å komme med konkrete sider til norske navi cder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå