sn|per Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Har akkurat solgt min e46. Men så har det dukket opp et problem på den. Det kommer en durelyd fra klimapanelet hele tiden. Selv når bilen er avslått og låst. Noen som har noen formening om hva dette kan være? Hvordan tar man av dekslet på klimaanlegget forresten?
KIM320D Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Fikk samme problemet med mitt i går. Når eg kjørte ble det plutselig veldig kaldt, prøvde og stille på varme og vifte men den hadde hengt seg opp og fikk ikkje gjort noe med det. Stoppet bilen og tok ut nøkkelen men klimanlegget gikk fremdeles, og det slo seg ikkje av. Det eg måttte gjøre for og få det til og slutte var og dra ut sikring nr 63. Da stoppet det endelig. Når eg satt denne inn igjen funket alt som normalt. Har aldri vert borti dette før, og det va sykt rart. Sikringspanelet ligger i hanskerommet, og nr 63 ligger på nederste rekka. det står tall på plate og dete eit lite instruksjon ark ved panelet. Håper dette hjelper.!!!
2mMy Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 er vel sikkert bare sensor vifta som trengs å smøres! den går døgnet rundt uansett! hvertfall på e39!
Blekkulf Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 har samme problemet på min e30, noen som vet hvilken sikring som må ut?
Bonden Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Det høres ut til å være den elektroniske hastighets regulatoren for varmeapp (pinnsvinet) denne gir slike problemer som beskrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå