maartn Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Hvordan skal den orginalt plasseres i E36 sedan? Min ligger bare å slenger i den oppbevaringsplassen til høyre. Men den skal vell orginalt være festet på en måte? Bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 har lite med bilder. men min ligger egentlig oppå dekselet til lykta, å så er det ett lite stativ sak som du trer den inn i litt lengere bak i bagasjerommet.. hvis du skjønte noe av det:P men jeg syns den satt så dårlig der.. er mulig jeg mangler noe å feste med, men den begynte å dette ut.. særlig når basskassa kom på plass;P hehe. men jeg slang den ned i hjulbrønnen. så nå ligger den trygt å godt, og i trivelig selskap med jekken og reservehjulet;) håper du blei litt klokere:P heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 min ligger inni verktøy boksen i koffert lokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 I oppevaringsboksen til høyre er det et lite firkanta hul den skal tres nedi så den står oppreist.min sitter veldig bra,men da må trekanten være i den røde boksen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 I oppevaringsboksen til høyre er det et lite firkanta hul den skal tres nedi så den står oppreist.min sitter veldig bra,men da må trekanten være i den røde boksen sin. det forklarer en del:P nå har ikke jeg boksen da;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg skjønner sånn halvveis Men gidder noen av dere å stikke ut å ta bilde? Eller er det noen andre her som har bilde av bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Her er den originalt plassert i E36 coupe (den blå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Her er den originalt plassert i E36 coupe (den blå) sån min lå før den endte opp ved res.hjulet. men kansje fordi jeg ikke har boksen min lå så dårlig:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg fant årsaken til at jeg ikke fant noen løsning på å feste den: Mazda! Men, jeg trodde kanskje denne her hadde noe med festeanordningen å gjøre: Har den det? Eller hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Men, jeg trodde kanskje denne her hadde noe med festeanordningen å gjøre: Har den det? Eller hva er det? Hmm, må sei det minner om luftinntaket til bremsene? Nr. 20 på dette bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå