Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 3 punkter i bilen der da samle seg vann.

Innerst ved baksetet høyre og venstre side nede ved gulvet,

akkurat der gulvet slutter og veggen opp til settet bynner.

Og siste punktet er rett ved den platen som er foran pedalene.

Har vert på verksted, alt skulle være bra men det er konstant vann der. Prøvd å legg håndkler og slikt der men vannet forsvinner aldri!!!!!!

Skrevet

Kan jo se om det kommer inn over dørterskelen, kan være der vann kommer inn hvis plasten i døren er dårlig.

Det at det kommer vann inn under pedalene, kan det være at dreneringslangen fra takluken (hvis du har) er dårlige, kan også være varmeapparatet registert som lekker, eller at dreneringshullene er tett i innsuget til varmeaaparatet..........

Skrevet

Hvis det er mye vann så tipper jeg det kommer vann inn gjennom drenerings lokka i gulvet bak. Foran kan det være at ruta ikke er helt tett, dreneringene i torpedoveggen el takluke er tette, den lille dreneringspluggen i gulvet foran. Regner me det var disse drenerings lokkene verkstedet hadde sjekket, men beste måten å få sjekket hvor det kommer fra er å ta ut teppet da ser du hvor vannet kommer fra. En annen mulighet er hvis innertrekket i døra ikke sitter skikkelig, da kan det komme vann inn den veien, men da syntes det som regel på lista i dørterskelen da den er ganske våt..

Skrevet

Ser det er E36! Hadde et problem med min gamle bmw der det kom inn vann å samlet seg under baksetet og på gulvet så du forklarer!

Jeg røska ut baksetet å fant ut at det kom fra bagasjerommet deretter fant jeg ut at det kom inn fra baklykten! Så vist du har byttet baklykt er dette en stor mulighet! Tror det er flere som har hatt lekasje her. Du kan se det ved å helle en flaske vann på tak hjørnet bak så det renner ned og inn.

Jeg fikset det med noe "båt" silikon =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...