Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal på eu godkjenning med 520 min 92 mod har rulla 260000. Og med dette lurer jeg på om andre som har vert på eu med denne typen. bilen er tight og fin (tror jeg) ingen rust eneste jeg kan sette fingen på er at styringa kan vere litt laus tror det er snekka som må strammes. Er det andre ting jeg bør vere obs på før jeg tar turen til BT

Skrevet

Eg har nettopp hatt min 89 mod 525 inne.....Fekk pes for rust på bremseskiver bak,lang vandring på håndbrekk,skjev bremsing og for stor slark i kuleforinger på bærearmer bak....

Skrevet

Der sa du noe har ganske stor vandring på handbrems. Har heldigvis ikkje hull i eksos. Men hvis det er slark i foringer og i berekuler så burde eg ikkje merke og høre det med tanke på kjøreegenskapar og eventuelle smell og knepp i understellet

Skrevet
Eg har nettopp hatt min 89 mod 525 inne.....Fekk pes for rust på bremseskiver bak,lang vandring på håndbrekk,skjev bremsing og for stor slark i kuleforinger på bærearmer bak....

He-He Ser du har vore i Lærdalstunnelen og teke bilde

Skrevet

Kansje det heller blir eit lokalt verksted her i nerleiken da, litt lettere og få det godkjent uten for mye pes

Skrevet
Eg har nettopp hatt min 89 mod 525 inne.....Fekk pes for rust på bremseskiver bak,lang vandring på håndbrekk,skjev bremsing og for stor slark i kuleforinger på bærearmer bak....

He-He Ser du har vore i Lærdalstunnelen og teke bilde

Da stemme;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...