berttheman Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Hei. Er det noen som vet hvordan man skifter lyspærer i panelet som man justerer varmen og hastigheta på vifta i en 520 E34 Finner det ikke ut sjøl
Stephan.s Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 En serie spennende skruer og vaiere. Mener at du må ha ut cdspiller, og bak der ser du 3x"klips" som er rød, blå og grønne. Dette er vaierene til justering av hvor lufta skal blåse. Disse må av. Må nesten bare fikle deg frem for å få de av, vanskelig å forklare og har desverre ingen bilder. Etter det skal de bare være å gi panelet en liten puff bak så popper det ut på venstresiden. Da skal du se en gul vaier som er til noe annet spennende jeg ikke husker. Denne må også av. Så er det to plugger til kabler som du må få av. Dette må gjøres i en delikat rekkefølge, ellers så kan det bli vanskelig. Samme gjelder når du skal sette det på plass. Når du har fått ut panelet, må du bare skru av de dekslene bak for å komme til pærene. BMW har plassert de litt kronglete til, men med tålodighet er det ikke noe problem. Skiftet pæra for varmereguleringa for 1mnd tilbake og det var ikke verdens morsomte jobb. Mye fiklearbeid. Lykke til
berttheman Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 hmm høres ut som jeg må kjøre uten lys inni der en stund til.. hehe. Takk for svar
Stephan.s Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Er bare å sette av 1-2timer og litt tålmodighet
berttheman Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Ok da må jeg vell prøve en dag da Får bare håpe det går bra
Dirty Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 skjekket sikringen? det som var galt hos meg! kan jo være greit å skjekke før ma røsker ut halve intriøret:P
Ingebrigtsen Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Du dette er fort gjort bare du setter igang Ut med spilleren din. Ta hånda di inn i hullet til spilleren og prøv og dytt varmepanelet ut(hold hånda mot venstre side) da regner jeg med du har fått løsnet panelet deretter løsner du de klipsene så du får det lengre ut så du klarer og få skrudd ut de 4 eller 6 små skruene bak der Da har du fått løsnet dekslet foran så da er det bare og nappe ut pæra og sette inn ny Legger ved et bilde hvordan det ser ut bak
benger Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 CD spiller trenger man ikke å dra ut! Ta vekk den ene lista som står på venstre side av hele panelet...Det tynne plastdekselet nærme rattet. vanskelig å forklare, men er hvertfall en "pyntelist" når den er av så finner du et lite hull litt nede. Inn med en tynn flat skrutrekker, også rører du litt rundt der til du finner et hakk, så er det bare å vippe ut panelet til varmeapparatet.(alt som går under cd-spiller og klokke). så må du klipse av vaierne, muligens også fjerne knappen for bakrutevarmern evt ac/resirk. knappen. dra av alle vriknottene og løsne en del skruer på baksiden av hele greia, så kan du lirke av frontdekselet. der finner du pæra som bare er å dra rett ut. Du må nok også løsne en del ledninger og kontakter. men det ser du lett. Kanskje litt sent svar, men hvertfall sånn jeg løste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå